Rakstu grāmatu - Bībeles pētījumu, ceru, ka kaut kad vasarā vai vasaras beigās varētu arī izdot, lai gan tik ātri gluži uz priekšu neiet..
Bet šodien man ir iedvesma! Šodien rakstu nodaļu par to, ka Junia, kas minēta kopā ar Andronku Pāvila vēstūlē Romiešiem 16:7, ir bijusi sieviete, un kuras vārds, jau sākot ar 13.gadsimtu "veiksmīgi" ticis izmainīts uz vīrieša dzimti. Nu jā, tādi nu ir tie teologi.. nevarēja taču pieņemt, ka par apustuli bija sieviete..
http://www.patriarchia.ru/db/text/912127.html
ReplyDeleteapustuļi,apustuļu darbabiedri, palīgi,apustuļu mācekļi,laikabiedri un sekotāji...Nav obligāti jānosauc Jūnija par apustuli(lai sāktu nevajadzīgu diskusiju- vai starp apustuļiem bija sievietes).Jā viņa bija Pāvila darbabiedre bet apustuļa gods un tas ko mēs zinām par apustuļu svētību kuru nodeva tālāk(bīskapi)uzliekot rokas un lūdzot būt par ganiem-nu nav nekur un nevienā gadījumā noticis ar sievieti.Bet tas nekad nav nozīmējis ka sievietes tika diskriminētas.Ir dažādas kalpošanas un viens Gars...Nejaukt lietas! Jo konkrēti apustuļu ir saucami tie 12 un Pāvils. Bet ja ņem pēc padarītā, par pirmapustuļiem jeb apustuļiem pielidzināmos sauc arī vēlāku laiku misionārus, piemēram Svētā Nino Gruzijas Apgaismotāja, Kirils un Metodijs un daudzi citi..p.s. piedošanu par uzdrixtešanos ieraxtī.visu labu..
un vēl pareizticīgajā baznīcā Jūnijas vārds nekad un nekur nav izmainīts..ja tas noticis katoļu baznīcā un to turpināja protestanti, tas tikai parāda cik neuzticami tu ir..un par to nu nevajadzētu dikti satraukties, lai jau viņi dzīvo savos melos
ReplyDelete